Znamy się od... lepiej nie mówić :)
Osiem lat spędziłyśmy w jednej ławce, gadając bez przerwy. Za to nas rozsadzano, a wtedy pisałyśmy do siebie listy, bo przecież musiałyśmy być ze sobą w kontakcie, to chyba zrozumiałe!
I tak jest do dzisiaj. Nie mieszkamy blisko siebie, ale kontakt musi być! Na szczęście ktoś wymyślił Internet...
Maile, gg, dużo zdjęć...
i tak powstał pomysł założenia tego bloga.


Drogi Gościu, miło że do nas zaglądasz. Ucieszymy się bardzo, jeśli zostawisz tu parę słów komentarza :)

wtorek, 16 kwietnia 2013

O wiecznych porządkach .


Ciągle jest masa rzeczy do zrobienia. Mam nieustanne poczucie że powinnam porządkować, segregować i układać.
Nie potrafię wyrzucać, no chyba że coś jest podarte albo zbite. Ale przecież można zrobić z tego mozaikę lub coś uszyć.
To jakieś chore chyba. Przysypują mnie te półfabrykaty a jednocześnie jak siadam żeby coś zrobić to zawsze jakiegoś elementu brakuje.
Wyszłam dzisiaj do ogrodu w poszukiwaniu  oznak wiosny. Nie znalazłam nawet takich nadgryzionych kwiatków jak Twoje ;) . Nic nie zakwitło.
Ale z radością zauważyłam apetyczne kiełki host które dostałam od Ciebie w ubiegłym roku. Cieszę się że przetrwały zimę.
Za to nie wiem czy  odbije mi ta biedna wierzba mandżurska.  Złamały jej się dwa konary pod ciężarem pierwszego śniegu.
W ogrodzie huk roboty. Kiedyś cieszyłam się z każdej roślinki. Tym sposobem wyrósł mi klon który sieje wszędzie swoje noski .
Ciągle wyrywam te samosiejki a są ich setki jak nie więcej.
Uczę się robić w miarę poprawne zdjęcia. To znaczy takie na których będzie cokolwiek widać. Chodzi mi głównie o zdjęcia moich robótek.
Na razie kiepsko to wychodzi. Chciałbym Ci  pokazać trochę szydełkowych kwiatków i serię chusteczników.
Pomysł na zrobienie ich wpadł mi do głowy w czasie choroby. Patrzyłam na pudełka w kolorach do niczego mi nie pasujących i pomyślałam że trzeba je jakoś ubrać.
Jednak wkleję kilka tych niezbyt udanych zdjęć, zawsze coś tam można zobaczyć :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...